terasse.jpg

Mazanti-Andersen søger advokatsekretær på deltid til København (barselsvikariat)

Er du skarp inden for insolvens, har stor erfaring med opgaver af klassisk karakter, og er du kendetegnet ved din grundighed og dit servicegen? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en erfaren advokatsekretær med sans for detaljen, som skal assistere med selvstændig sagsbehandling i en midlertidig stilling indtil årsskiftet 2024/25 med eventuel mulighed for forlængelse.

Om jobbet
I stillingen som advokatsekretær vil du arbejde selvstændigt med sagsbehandling inden for insolvens, herunder indkomne tvangsopløsnings- og konkurssager. Du vil have direkte korrespondance med tidligere ledelser, banker, advokater og andre eksterne kontakter. Du vil også varetage opgaver af mere klassisk karakter som afregning, arkivering, ajourføring af arkiv og i begrænset omfang diktater. Derudover vil du bistå med oprettelse af sager, håndtere styring af frister samt uploade dokumenter i retssagsportalen.

Stillingen er en deltidsstilling på 25-30 timer fordelt på 3-4 arbejdsdage, og vi tilbyder attraktive løn- og ansættelsesvilkår, personalegoder som sundhedsforsikring, frokostordning, forskellige sociale aktiviteter og arrangementer mm.

Om dig 
Vi forestiller os, at du kommer med erfaring fra en lignende stilling som advokatsekretær, hvor du har opnået stor erfaring med insolvens. Du er som person ansvarsfuld og kvalitetsbevidst, og du sætter en ære i at yde høj service i dagligdagen. Du motiveres af at arbejde målrettet i krydsfeltet mellem selvstændige og administrative opgaver, og samtidig er du god til at bevare overblikket og holde fokus i travle perioder. Du trives med at have et selvstændigt ansvar både internt og eksternt, hvor du blandt andet har direkte kontakt med klienter både telefonisk og skriftligt.

Derudover er du:

  • Handlingsorienteret og forstår at yde en høj service over for klienterne
  • God til at prioritere arbejdsopgaver
  • Fortrolig med at sætte dig ind i nye IT-systemer og har indgående kendskab til Office-pakken
  • Skarp til dansk retskrivning og behersker gerne engelsk.

Din hverdag vil være på vores kontor i København, hvor du vil være tilknyttet to partnere.

Om os
Tillid, dedikation og gode relationer er kernen i vores kultur og i tilgangen til at drive forretning. Alle opgaver, store som små, er vigtige, og vi insisterer på kvalitet i alt, hvad vi gør - det mærker man både som kollega og som klient. Vi har en imødekommende og uformel omgangstone, og hos os bliver du en del af et inspirerende og godt kollegialt miljø med et stærkt sammenhold på tværs af virksomheden.

Ansøg
Er stillingen interessant for dig, så ansøg ved at følge linket herunder. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chef Maia Amdi Voigt på mav@mazanti.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende og indkalder til samtaler, indtil den rette kandidat er ansat. Tiltrædelse snarest muligt.

Mazanti-Andersen er en skarpt specialiseret og kommercielt orienteret advokatvirksomhed. Vi er betroede rådgivere for dansk og internationalt erhvervsliv og er drevet ud fra en fælles ambition om at spille en instrumentel rolle i vores klienters succes. Vores ca. 140 medarbejdere er fordelt på vores kontorer i København og Odense og er organiseret i fem strategiske faggrupper: Transaktioner, Fast Ejendom, Proces, Insolvens og Corporate & Commercial.